En födelsedag med stil!

Ryska Vogue fyller 10 år (grattis grattis) och detta tillfälle till ära har några designers skapat sin egen version av matrioskan, en rysk docka som blivit en symbol för Ryssland och den ryska kulturen. Själv har jag växt upp med denna leksak och prydnad (trots att jag växte upp i Stockholm så har de ryska traditionerna alltid varit väldigt närvarande i hemmet) och tycker därför att idén är jätterolig och kreativ! Vill ha dem allihopa!



Gilles Deacon - punkig



Moschino - med ett hjärta!



Marc Jacobs - med rosett



Antonio Marras - romantisk gräddbakelse



Ralph Lauren - skotsk stil



Oscar de la Renta - elegant och söt



Stella McCartney - blommig

Kommentarer
Postat av: leia

Tack för gratulationen....och dockorna är underbara...har minsann filat ihop ett inlägg om dem jag med...men det får läggas upp en annan dag.



Kramar från sverige

Postat av: yasmine

Dessa dockor skulle jag själv vilja ha. Mycket roligare och vackrare än de vanliga "traditionella" som jag har också hemma. :)))

2008-11-24 @ 09:15:54
URL: http://yasmine-blogg.blogspot.com/
Postat av: Liza

det var intressant att se de men jag skulle föredra de traditionella

2008-11-24 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0