Jag är officially en KLANT

Minns ni att jag bloggade om mina splitternya ballerinaskor i förra veckan?  De lila med en blomma från H&M?

Idag skulle jag då inviga dem i skolan. Allt gick bra, massor av komplimanger...tills dagen var slut och det började ösregna ute.

Vad gör man då? Jo man väntar tills det slutar regna.

Vad gör Sascha då? Jo hon går hem i de nya skorna, vattenskadar dem och FÖRSTÖR DEM HELT!

Aaaaaarrrrrghhh.

Ibland undrar jag vad exakt jag ska göra med all tom plats i mitt huvud. Dekorationstips, någon?







HELT. FÖRSTÖRDA.

Kommentarer
Postat av: AK

Oj vad roligt! Hur har du lyckats hamna där då (både i Florens och på tidningarna)? Jag skriver för några olika, ingen fast frilanstjänst än så länge. Bland annat har jag skrivit en grej för Chic som kom ut igår :)

2009-04-24 @ 14:47:39
URL: http://stil.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ah nej vad trist!! Jag tittade faktist efter ett par nu i veckan efter det att du bloggat om dom. Finns det verkligen ingen chans att de aterhämtar sig?

2009-04-25 @ 15:23:00
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0