Konsten att förföra

Just nu jobbar jag på ett marknadsföringsprojekt i skolan som rör underklädesmarknaden, ett område som aldrig upphör att intressera mig! Många märken har roliga marknadsidéer, som exempelvis min senaste upptäckt och besatthet...
Det franska underklädesmärket Aubade har skapat en samling "lektioner i att förföra" på sin hemsida www.aubade.com där det erbjuds över 90 "lektioner" i en "lecons de séduction" där naturligtvis Aubades ljuvliga underkläder står i fokus.













Hemsidan erbjuder även en kalender med ett vackert foto och en "lektion" i månaden, så jag tänkte lägga upp "månadens Aubade" varje månad här på min blogg! Här är en något försenad februari:



Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nämen åh vilken rolig idé! =)

2009-02-21 @ 12:11:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sofie

rawr!! :D

2009-02-21 @ 16:05:27
URL: http://makeaphoto.blog.se
Postat av: Ranna

Jag absolut alskar underklader...Sa trott pa Viktoria Secrets underklader da d e samma kollektioner hela tiden och inge spannande. Nu har du vackt mitt intresse till annu ett superb underkladers marke (dyrt kan jag tanka mig :)) Jag va forbi en butik som heter Gilly Hicks och dar fastallde jag att nar jag ar gift sa ska jag ha ett helt rum dedikerat at mina underklader o accessoarer..HAHAHA obsessed? who me?! no?!! :P hahahahaha!!!!

2009-02-22 @ 00:57:21
URL: http://liveloveandthrive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0