60 frågor!

Fick detta på Helenas blogg (http://helenismode.blogg.se) och ni vet ju alla att jag älskar sånt...

1. Hur gammal är du om fem år? Tänk att då är jag hela 31 år!
2. Vem var den sista du träffade? En av mina chefer, Anna
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? Hitch som gick på tv för nån vecka sen
5. Vem ringde du senast? min amore
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? köp toapapper! jag älskar dig! (till min D.)
7. Vad är dagens planer? jobba, träffa en kompis, laga middag med älsklingen,
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag kommunicerar med världen via sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? i söndags på en av våra supermysiga söndagsmiddagar med hela familjen
11. Vilken ögonfärg har du? grön/bruna
12. När vaknade du idag? 07.55
13. Har du någon gång hittat en katt? ja, i somras i Italien hittade vi en kattunge som i slutet av sommaren fick följa med en tysk tjej till Tyskland.
14. Vilken är din favoritplats? Riva del Sole!! Saknar!
15. Vilken plats föredrar du minst? Tumba...sorry familjen men det är inte kul i en liten håla med bara skog.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på en modefotografering då jag är moderedaktör på en tidning
17. Vad skrämde dig som barn? mörkret
18. Vem fick dig att skratta senast? mina systrar
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej, hade jag en vinylspelare så!
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar! den är min bebis!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? nattlinne eller linne och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? två - en till mig och en till D.
23. Hur många landskap har du bott i? ett i Sverige, två i Italien, ett i Ryssland och en amerikansk delstat
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ALDRIG!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor! Helst något högklackat och fint...
26. Är du social? massor! men jag kan även bli jättereserverad om jag är deppig
27. Vilken är din favoritglass? Biscottino från Paradise i Castiglione della Pescaia
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa, resa, ge till välgörenhet och köpa presenter till de jag älskar
29. Tycker du om kinamat? lovely! ska äta i helgen mums
30. Tycker du om kaffe? love it, inte en dag utan kaffe (behåller ditt svar där Helena - kunde inte sagt det bättre själv)
31. Vad dricker du till frukost? espresso utan socker
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, vid väggen
33. Kan du spela poker? jag minns inte reglerna så bra, men blir jag påmind så är jag asbra!
34. Tycker du om att mysa? älskar att mysa!
35. Är du en beroendemänniska? ja om det rör sig om kaffe, socker, shopping eller musik
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? juliette lewis
37. Vill du ha barn? vet inte...jobbig livsfråga!
38. Kan du några andra språk än svenska? italienska, engelska, ryska, lite franska, lite spanska och lite kinesiska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och slipper helst
40. Föredrar du havet eller en pool? båda!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, accessoarer, smink, resor
42. Äger du dyra smycken? ja, mammas gamla
43. Har du någon gång testat narkotika? nej och kommer aldrig att göra det
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? extra strawberry tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min bästa kompis Stefano
46. Välj ett ärr på din kropp? på högra foten har jag ett från förra sommaren då jag drämde foten i en metallgrej i marken
47. Vad har du för ringsignal? Semplicemente med Zeroassoluto
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej, har flyttat för många gånger
49. Flirtar du mycket? sådär, man är ju nästan gift numera hehehe...men ja, lite blir det!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma hos mina föräldrar
51. Kan du byta olja på bilen? nej, har inget körkort!
52. Har du fått fortkörningsböter? den bästa delen av att inte ha körkort är att man slipper sånt!
53. Vilken var den senaste bok du läste? One Fifth Avenue av Candace Bushnell
54. Läser du dagstidningen? japp, Metro och City!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej för jag flyttar ju så ofta. Men köper Sofis Mode varje vecka!
56. Dansar du i bilen? ahahaahahaha spionerar ni på mig?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? knappstorlekar! skulle köpa till min chefs nya kollektion
59. När var du i kyrkan senast? var inne i kyrkan där min mamma går för nån vecka sen
60. Vilka personer utmanar du? alla som vill!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad i jösse namn har du gjort i Ryssland? Och USA blev jag också nyfiken på.

2009-06-19 @ 23:07:03
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Sascha

Mia: jag är född i Ryssland! I USA pluggade jag teater.

2009-06-20 @ 16:14:31
URL: http://misswrite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0