Sascha och David inreder...

Jag har nu som ni kanske vet gått och blivit sambo! Att bo med pojkvännen är supermysigt och roligt - inte minst för att vi båda kan inreda vårt hem efter vår gemensamma smak...okej, efter min smak! Här kommer exklusiva bilder från vårt fantastiska nya hem!






Min antika byrå som var en present från ägarinnan till lägenheten, tillsammans med helfigursspegeln (yippie!). Bredvid står min pojkväns klassiska gitarr (som han byggt själv!)




Den gigantiska solfjädern är en gammal present från mina systrar som följt mig varje gång jag flyttat...





De här fjärilarna finns på Åhléns för ynka 29 kronor styck!





Mitt underbara duschdraperi med Audrey Hepburn-tryck är en present från min bästa kompis som vet hur mycket jag älskar Audrey!!!





...och min favoritplats i lägenheten - min garderob!


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så roligt att få se!

nu äre inte långt tills jag blir sambo också, vad jag längtar! hihi

2009-06-16 @ 11:42:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0