En av de vackraste platser jag någonsin besökt!

Nu efter en veckas bloggpaus är jag tillbaka...med nya intryck från en underbar stad! Från i onsdags till i fredags var jag och min pojkvän på vår första romantiska resa i Barcelona! Denna stad är inte bara egendomligt vacker och rik på kultur utan även trendig, fartfylld och levande. Mitt första intryck var en oemoståndlig lust att riva sönder biljetten tillbaka hem...





Utsikt över Park Guëll, designad av Antoni Gaudí





Columbusmonumentet vid havet längst ner efter Ramblas där vi bodde






Jag efter lite välbehövd shopping hos min nya kärlek Desigual (mer om det kommer i nästa inlägg!)



I framtiden vill jag absolut återvända till Barcelona, om inte bo där ett tag. Resan har fått mig att inse att jag inte är intresserad av att slå mig ner på ett ställe just nu, utan vill resa runt ett tag, bo i olika länder, bättra på mina språk, jobba med olika aspekter av modevärlden och skaffa mig nya erfarenheter. Vill ha min älskling vid min sida då varje ny upplevelse för oss närmare varandra och jag är allt mer säker på att han är mannen i mitt liv! Den här resan har varit en av mitt livs bästa och det känns både sorgligt att den är över och underbart att ha upplevt så mycket!


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh vad roligt att resan blir så bra! skulle också vilja resa en massa, kanske i framtiden

2009-05-05 @ 10:46:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0