Köp den NU!

Kära mina bloggläsaren! Idag har jag ett mycket speciellt uppdrag för er:

1. Traska iväg till närmaste kiosk.
2. Köp nya Cosmopolitan som kom ut idag.
3. Gå tillbaka hem, sätt dig i favoritfåtöljen med en rykande kopp te och en varm filt.
4. Slå upp sidan 20.
5. Läs min artikel "När din vapendragare växer upp"!

Jag kunde inte vara mer stolt och glad! Jag har nu blivit publicerad i min favorittidning - ibland måste jag stanna upp och nypa mig själv för att kolla om jag inte drömde...medan jag gick hem idag med tidningen som brände i väskan blev jag tvungen att stanna till lite då och då, ta fram Cosmo och titta efter ytterligare en gång att det verkligen stod mitt namn där!


I min artikel kan du läsa om hur du ska hantera situationen då din bästa vän växer ifrån dig - till exempel om hon gifter sig, skaffar barn eller blir chef och du känner dig bortglömd. Jag blev glad när jag fick uppdraget eftersom jag kan känna igen mig i denna situation då många av mina gymnasiekompisar har gift sig och skaffat barn/är gravida just nu. Jag är överlycklig för dem, jättesugen på att gifta mig och planerar att skaffa barn om högst två år. Men just nu är det mest rejält irriterande att alltid få frågan "och när ska ni skaffa familj då?" Vi är redan en familj, jag och min älskling. Så det så!





Det här vet Paris något om...läs om hennes och Nicoles vänskap i min artikel!


Cosmos decembernummer har annars massor att bjuda på: spännande modetips, 18 nya heta sexställningar och en mysig julkalender där du kan vinna klappar för 35 000 kr!

Vore detta inte nog kan du dregla över vrålsnygge Penn Badgley från Gossip Girl i ett jättefint modereportage med svenska toppmodellen Elsa Hosk!



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul:D Grattis!

2009-11-16 @ 21:32:29
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: Sara

Åh vad kul:D Grattis!

2009-11-16 @ 21:32:29
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: Milena

hejjjjjaaa sacsha!!! Du är ju verkligen bäst! Men du,jag har ju aldrig glömt dig ju .... Du menar väl inte mig?

Har köpt tidningen och ska berätta till alla jag känner... Ska nog skriva i bloggen också... Är ju så stolt över dig!

2009-11-17 @ 02:14:14
URL: http://zavage.blogg.se/
Postat av: Milena

hejjjjjaaa sacsha!!! Du är ju verkligen bäst! Men du,jag har ju aldrig glömt dig ju .... Du menar väl inte mig?

Har köpt tidningen och ska berätta till alla jag känner... Ska nog skriva i bloggen också... Är ju så stolt över dig!

2009-11-17 @ 02:14:27
URL: http://zavage.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

Skulle hemskt gärna läsa din artikel! =)



Åh Elsa Hosk är vackrast av alla modeller enligt min åsikt hihi

2009-11-17 @ 07:19:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oj va kul! Stooort grattis!! =)



SV: Tack snälla för tipsen! Det kommer att vara till stor hjälp! =)



2009-11-17 @ 08:12:03
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0