Vill DU vara med i Sveriges roligaste tjejtidning?

Jag har alltid sagt att jag brukar ha tur på fredagen den 13 (det är snarare det italienska olycksdatumet, fredagen den 17, som medför otur för mig) och den här gången är det inte annorlunda! Idag är ett historiskt datum!

Jag har nämligen gjort det som varje wannabe-skribent/journalist drömmer om: sålt min första artikel!

Jag har skrivit för olika tidningar i snart två år utan att få ett enda öre, och med stor glädje eftersom min passion är att skriva. Men nu har COSMOPOLITAN, min absoluta favorittidning, gett mig ett uppdrag!

Ni som följt mig ett tag vet ju att jag har vunnit en tävling som gav mig möjligheten att praktisera på redaktionen i två veckor. Detta ledde inte bara till en jätterolig och lärorik upplevelse samt möjligheten att träffa många trevliga och intressanta människor, men även till jobb som frilansskribent för Sveriges största (ursäkta alla andra...) tjejtidning.


Därfrör har jag nu en förfrågan till mina läsare: är det någon som någon gång fått kommentaren: "du är precis som din mamma" eller "du ¨håller på att bli som din mamma"? Vad har detta gett er för reaktioner? Hör av er på [email protected] eller lämna en kommentar så kan din historia vara med i Cosmo!




Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh vad roligt! förstår att du är jätteglad =)



jag är dock inte alls som min mamma :P

2009-11-13 @ 16:32:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MARIA

svar: haha, alla har sina sätt....

2009-11-13 @ 16:56:57
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vet du om dom tar emot praktikanter som studerar media och journalistik vid Cosmopolitan? Och vet du vad som gjorde att de valde just dig till att komma dit? =) Mejla mej gärna svar om du har tid! =)

2009-11-13 @ 17:16:23
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0