Semesterlycka och vardagsoro...

Den som har uppfunnit semester är ett geni.

Jag befinner mig i underbara La Serra i Syditalien där jag tillbringat ett tiotal av min barndoms lyckligaste semestrar och just nu är livet ett paradis! Efter en sommar som superstressad praktikant som både skriver uppsats och jobbar extra för att inte nämna jobb- och lägenhetssökande, så är det ren lyx att inte ägna sig åt annat än sola, bada, dansa, äta, skratta och ha det underbart med min pojkvän och min bästa kompis! Det är inte förrän nu när som jag kan stanna upp och andas som jag inser hur välbehövd den här semestern var!





Men på hemmaplan väntar andra bekymmer. Har idag blivit erbjuden en plats på en glammig mode-PRbyrå i Stockholm. Undrar ni varför jag inte hoppar av glädje än? Jo, det rör sig om en obetald praktikplats. Suck....

Kommentarer
Postat av: zavage

underbart!

njut!

2009-09-04 @ 00:50:37
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0