Kan fortfarande inte bestämma mig

Lördag är det dags för the big cut och jag är rätt nervös. Som jag sa till min bästa kompis i helgen: just nu är jag mer säker på att jag vill tatuera mig än att jag vill klippa lugg.

Inspirationen kom från vackra Linn Gustafsson (www.pause.se/linn-gustafsson) , men ju mer jag letar ju fler snygga luggar hittar jag:



söta Reese...



...snygga Ashlee



...vackra Jessica...




...och min tvillingsyrra Katie!

Jag är INTE redo att ge upp min hårfärg eller längd, men vi får hoppas att luggen blir en välkommen omväxling!



Jag...luggfri än så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jaha vad kul!

är dock inte helt hundra på vem hon är men gissar att det är bloggtjejen som brukar komma till milano ibland? =)



jag tror att du är jättesöt i lugg =)

2008-12-10 @ 19:21:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Lisa

Prova! Jag tycker att det är jättesnyggt med lugg. Kan tyvärr inte ha det själv, har en stor virvel fram... Tror verkligen att det skulle passa dig. Ser fram emot bild :)

2008-12-10 @ 22:16:21
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud, du kommre ju se ut precis som Katie på den bilden, haha. Men hon är ju skitsnygg so go for it! JAg gillade verkligen Reeses lugg annars, men det kräver lite fall va?



Kram

2008-12-11 @ 13:12:29
Postat av: delinda

du liknar verkligen katie ;)

2008-12-11 @ 19:31:13
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0