You know you love me

Eftersom jag sedan ett tag tillbaka är officiellt Gossip Girl-beroende, har jag inte kunnat missa underbara Blake Lively! Inte nog med att tjejen är helt övernaturligt vacker så har hon en härlig positiv utstrålning och verkar helt enkelt vara en jättegullig tjej. Inte nog med det så har Blake en helt egen stil, elegant och tuff på samma gång.





Grekisk gudinna på Tiffany-fest







Under inspelningen av andra säsongen av Gossip Girl (med en jacka värd att döda för!)




Stiligt med jeans och högklackat till kavaj och vem måste jag betala för att mitt hår ALLTID ska ligga så där???




Då vi fortfarande sörjer Carrie Bradshaws pensionering från våra tv-skärmar så kan vi iallafall trösta oss med Serena Van Der Woodsen, komplett med Prada-väska, snygg topp och en kavaj som skulle se toppen ut i min garderob...




Med kollegan och kompisen Leighton Meester. Sådär ser jag och min bästa kompis också ut när vi går på fest. Yeah, right.



Snygg och snyggare har verkligen funnit varandra: Blake och pojkvännen Penn Badgley, mer känd som Dan Humphrey.

Kommentarer
Postat av: Veronica

I know, det är helt stört omöjligt att få håret att se sådär perfekt ut hela tiden!!



Kram!

2008-12-18 @ 11:13:49
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0