Stolt flickvän till en rock star!

Igår hade min pojkvän sin första spelning i Stockholm!

En av hans elevers styvpappa hade två döttrar som fyllde 25 och firade tillsammans med sin mamma som fyllde 50, så vi åkte till en 100-årsfest på Söder och efter lite tekniska problem (och lite nerver...) flöt allt på i en blandning av rock och flamenco...jag fick vara DJ och fixa med bakgrunderna...kanske en ny karriär som väntar?
Helt otippat blev detta även en jättekul partykväll! Vi hade förväntat oss att köra spelningen och sen åka hem, men i stället blev det mat, vin, dans och många härliga personer!

Så här i efterhand kommer jag att tänka på hur stolt jag är över min kille! Han har kommit till ett helt nytt land, han kämpar för att lära sig språket och han tar sig fram på det han älskar - att spela gitarr!






Kommentarer
Postat av: Jennie

fräckt :)

2009-08-15 @ 19:38:12
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Mia

man kan inte annat än bli svag för pojkar med gitarr..:)



stor kram

Mia

2009-08-16 @ 21:10:35
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad kul! Det är verkligen viktigt att ha sin egen grej när man kommer till ett helt nytt land och musik är ju ett språk som är universellt om något. Klart du är stolt, det hade jag också varit :)



Kram Emelie

2009-08-17 @ 20:00:44
Postat av: Lisa

Tycker verkligen att du ska vara stolt över honom!! Och alltid kul med en oväntad partykväll :)



Kram Lisa

2009-08-22 @ 18:37:00
URL: http://parislisa.blogg.sea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0