En julklapp med kärlek

Jag blir rörd när någon jag älskar gör något vackert för mig med omtanke, något som visar att personen tänkte på mig och förstår mig och min personlighet. 
Därför älskar jag min julklapp från min älskling i år.
Tidigare i år nämnde jag hur mycket jag älskade ett visst par stövletter från Din Sko...och några månader senare låg de i ett lysande rött paket under min julgran (det var det som paketet jag var så nyfiken på innehöll!).

Skorna är inte jättedyra. De kommer inte från något speciellt märke och de är gjorda i fuskskinn. Men jag älskar dem därför att min pojke har kommit ihåg att jag sa att jag tyckte att de var fina och att jag ville ha dem, sedan sparade han pengar för att köpa dem till mig och överraskade mig till jul. Det är det som är en äkta present med kärlek!










...och snygga är de (och förvånansvärt bekväma...)


Kommentarer
Postat av: Milena

åh de var ju jättefina!!! kul när det blir så att man får det man har önskat sig men helt ovetande!

2009-12-27 @ 00:20:50
URL: http://zavage.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag förstår precis vad du menar. Det är ju precis det där som räknas och som för det att pirra i magen. I alla fall för dig och mig. :)



Kram och god fortsättning

Mia

2009-12-27 @ 13:07:36
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Johanna

Söt han är din kar :)

När ens kille köper skor till en, då Vet man att man har hittat rätt!

2010-01-06 @ 20:45:34
URL: http://johannajaderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0