From all of us to all of you

Till alla som följt mitt liv i bloggen under detta 2009 som blivit en enorm berg-och-dalbana för mig: tack för att ni funnits där, tack för era kommentarer och snälla ord. Att läsa era bloggar och kika in i er vardag har blivit en del av livet för mig. Jag önskar er en fantastisk jul med massor av god mat, fina presenter, snö, ljus, doft av gran (som jag saknar i år då vi har plastgran!), julfilmer och annat mysigt och härligt som hör till julen, men framför allt med personerna ni älskar! Kom ihåg att visa er kärlek för personerna i ert liv, det kan aldrig bli för mycket!

Själv ska jag vräka i mig massvis med god mat med och mysa med min älskling ikväll. Imorgon firar vi vidare med min syster och hennes kille och sedan på lördag tillbringar vi en mysig dag hos min mamma. God jul till er alla!






(vore väl ingen jul utan Love Actually...)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas att du också har haft en riktigt fin jul och tack för att jag har fått följa med på din resa det senaste året. Det har varit jättekul att följa dig och jag hoppas kunna läsa vidare under 2009 :)



Stövlarna var ju underbara och som du säger, vad det värmer att någon tänker så på en och verkligen har lagt in kärlek i klapparna.



Jag håller helt med dig om Love Actually, måste vara bästa deel good-filmen någonsin!



Stor kram och god fortsättning!

2009-12-27 @ 15:56:17
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0