Min bästa vän i höst

Skinnjacka är inget för mig. Det har jag alltid trott. Fram tills min syster impulsköpte en söt liten lädersak på Mango och omedelbart beslöt at den "inte var hennes stil". Efter ett snabbt byte mot en grå Accessorize-väska var jag stolt ägare av plagget jag numera levt i hela hösten.






Här i Stockholm svämmar gatorna över av trendiga tjejer i skinnjackor...




...som precis som Blake fattat grejen: en skinnjacka (gärna i fuskskinn) håller värmen och stilen samtidigt!






Jacka, Mango
Svart pashmina, present av mamma
Stickad klänning, inhandlad på outlet i Florens för 15 euro
Stövlar, Cinti, Florens
Strumpbyxor, Lindex
Leopardmönstrad scarf från goodiebag på Cosmopolitan-event i maj

Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, jag älskar skinnjackor!

2009-11-11 @ 18:42:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: sofie

va fin du är älskling!

2009-11-12 @ 19:23:33
Postat av: Sascha

Sofie tack!! Vad gullig du är!

2009-11-13 @ 10:52:34
URL: http://misswrite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0