Imorgon är det dags!

Nu har den efterlängtade dagen äntligen kommit! Imorgon börjar min praktik på Cosmopolitan! Längtar så jag spricker! Under hela veckan har jag väntat på att någon ska nypa mig så jag vaknar! Kan fortfarande inte tro att de valde mig!
Under de här två veckorna är mitt mål att lära mig så mycket som möjligt, göra ett bra intryck, framföra mina idéer och ha jättekul!
Jag är faktiskt rädd för att vara alltför nervös eller entusiastisk och framstå som värsta nörden. Men det är väl en risk man får ta när man får en chans att prova på drömjobbet. Ska hålla er uppdaterade om allt!





Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

vad kul :D

2009-09-06 @ 19:33:23
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Tova

Gud vad roligt!

Att få praktisera på en modetidningsredaktion är ju en gammal dröm man haft sedan barnaår... häftigt att du verkligen får prova på detta :)

Lycka till!

kramar

2009-09-14 @ 13:45:28
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0