Lägenhet i Stockholm sökes!

Jag och min sambo söker ny bostad omgående! Vi är 26 och 32 år gamla. Jag skriver högskoleuppsats till min utbildning (har studerat modemarknadsföring i Florens) och har därför CSN-stöd. Jag jobbar även deltid och kommer i november att börja arbeta som bokningsansvarig på en makeover-studio (fast anställning). Min pojkvän kommer från Milano och arbetar med möbelrestaurering i Stockholm.

Vi söker en lägenhet på minst 40 kvadrat som ligger i stan eller i närliggande förort (ej för långt bort eftersom båda jobbar mitt i stan) som får kosta högst 6500 kr. Möblerad eller omöblerad spelar ingen roll, men det är viktigt att det finns bredband och helst även en tvättstuga i huset. OBS ENDAST lägenhet!! Vill INTE vara inneboende.

Vi är väldigt skötsamma, har inga djur, röker inte och har bra referenser.

Är det någon som hör någonting så snälla hör av er! Vill flytta!



 


(finns det klädkammare är detta naturligtvis ett plus...hehehehe)

Kommentarer
Postat av: Mia

Minst 40kvm för 6500 - det låter som en dröm med tanke på rådande situation i stan. Men jag håller alla min tummar för dig. Ska ju dit någon jag med.



kram

2009-09-25 @ 13:58:17
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0