Ett lyckligt 2009!

Denna kväll fylld av stjärnor, ljus, champagne och idioter som spränger skallen av sig med fyrverkerier, vill jag säga TACK till alla er läsare som ägnar tid åt min blogg! Det är NI som ger min blogg liv! Min passion för skrivandet bottnar i att uttrycka sig för läsare, så jag tackar er för alla kommentarer och besök. Vill önska er ett vackert, lyckligt och glittrande 2009 med massor av glädje, kärlek, vänner, fester och fina skor! Skulle vilja avge några nyårslöften för oss alla: under 2009, kan vi försöka släppa all stress, oro och rädsla? Kan vi försöka vara snällare och strunta i avundsjuka, skitsnack, trångsynthet och snobberi? Kan vi sluta bära äkta päls? Under detta nya år så tycker jag att vi ska säga till personer som vi tycker om att vi tycker om dem lite oftare. Vi ska möta varje dag med ett leende och varje utmaning med en lugn och säker attityd. Vi ska strunta i att lyssna på dem som säger att vi "inte kommer att klara det". Vi kommer att övervinna allt, inklusive finanskrisen - de bästa sakerna i livet är gratis. Vi ska tro på det omöjliga - det är så det blir lätt. Vi ska göra precis det vi känner för utan att oroa oss för  vad andra tycker. Och slutligen ska vi klä oss fint varje dag, med snygg väska och skyhöga klackar - för varje dag är en fest!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är på för allt utom de höga klackarna om det är okej. Jag kan inte gå i klackar varje dag men jag lovar att ha de till fest ;) Riktigt bra nyårslöften. Gott nytt år!



Kram Emelie

2009-01-02 @ 00:42:14
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag är på för allt utom de höga klackarna om det är okej. Jag kan inte gå i klackar varje dag men jag lovar att ha de till fest ;) Riktigt bra nyårslöften. Gott nytt år!



Kram Emelie

2009-01-02 @ 00:42:25
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: delinda

God fortsättning =)

2009-01-02 @ 17:15:06
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Lisa

Later toppen!! Jag är med!



Kram Lisa



Ps och vad fin du var till nyar!

2009-01-05 @ 20:18:18
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0