Shoppat igen!

Forgive me father, for I have shopped. Igen.

Trots min akuta pengabrist (läs "Beauty and the Budget") så firade jag studielånets ankomst med en helt ny pencil skirt från Gina Tricot, 250 kr.





En "pennkjol" är en av kvinnans bästa vänner och ett absolut must have i varje garderob. Figuren ser slankare ut, kurvorna blir mer markerade och vad ser egentligen finare ut till klackar?

Min nya styling-utmaning är: vad är bäst matchat med en pencil skirt? Jag satsar på en vit sjorta alternativt en boatnecked svart tröja från Mango (som är närmare tio år gammal...som sagt, inga pengar).






Riktigt snygg som min modeikon Victoria blir jag inte men jag gör mitt bästa!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är alltid lite rädd för att matcha svart och vitt just när det är kjol och skjorta. Tänk om någon tror jag är servitrisen! :)

Men kjolen var hur läcker som helst!



Förlängningar ska inte i förrän till vårkanten, bättre att göra det då för på vintern är håret så sprött och torrt. Men supernöjd med mina nya slingor.



God Jul tjejen

Kram Mia

2008-12-23 @ 23:51:38
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0