I vått och torrt!

Här har vi då lilla mig i lördags kväll med en silkesklänning från Sisley som jag fick i present i somras av min pojkvän och som sedan blev en jättefavorit under hela sommaren. Inte trodde jag att den gick att använda vintertid också men se så fint det blev...







Klänning: Sisley
Tröja svart V-ringad: Zara
Leggings: Calzedonia (Italien)
Armband: Boutique Nadine, Castiglione della Pescaia, Italien
Klocka: Fossil
Örhängen: Accessorize


Tilläggas bör att strax efter att bilden togs på Angels i Florens spillde jag en Apple Martini över hela mig och klänningen är i skrivande stund på kemtvätt.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Tack så mycket!

Vilken fin klänning!

2008-11-19 @ 22:20:43
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0