Det är inte en tröja, det är en klänning!

Jag har alltid varit en riktigt tjejig tjej som helst inte bär byxor (under sommaren glömmer jag att de existerar) men älskar klänningar i alla dess former. För mig är klänningen det ultimata plagget - enkelt, lätt att bära och att anpassa efter olika stilar och situationer.
Nu när det börjar bli lite kyligt (ja, här i Italien blir det också kallt!) så kan man lita på små stickade underverk för att hålla värmen. De ser nästan ut som långa stickade tröjor (köptips: i Italien är Motivi och Sisley höjdare på vinterplagg, i Sverige kan man vända sig till Mango, kära gamla H&M eller underbara Oasis) men det är väldigt viktigt att de sitter rätt i midjan och inte får hela kroppen att se ut som ett tält. Men när man hittar rätt...

Hur lika är vi inte??



Cameron Diaz, stylad av Hollywoodstylisten Rachel Zoe...




...och jag, stylad av...MIG!


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

usch då vad hände?



har faktiskt ett företag på sidan om och om det går bra kanske jag inte behöver vara au pair.. vi får se.

2008-10-30 @ 22:39:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Dennis

Åh tack, you made my day! Och skitsnygg outfit btw, jag tycker till och med att det blev snyggare än Camerons!



Ha en trevlig kväll...

2008-10-30 @ 22:44:59
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh fy! man ska ju inte jobba mer än fem timmar per dag... kul för barnet som aldrig verkade se sina föräldrar.

nej så har det inte varit med den här familjen, bara de att dem inte kan lita på mig. hoppas verkligen den andra familjen är bättre

2008-10-31 @ 10:58:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0