Welcome to my world...

I'm back, and better than ever!
...eller nåt.
För att välkomna er till min splitternya och fina blogg tänkte jag här påminna alla om att årets mest efterlängtade film (vadå årets? Årtiondets!) nu är ute på DVD: Sex and the City!



Carrie och hennes tre fantastiska tjejkompisar är (äntligen!) tillbaka med ännu mer girl talk, läckra killar (eeh Dante??) och underbara kläder (blev genuint RÖRD i sekvensen där Carrie provar brudklänningar för Vogue! Fantastiskt!) Se den, och har ni redan sett den, se den igen! Här kommer ett litet smakprov:





Kommentarer
Postat av: ranna

fa mig att vilja ha massa pengar sa ja kan kopa massa klader o SKOR....vill ha hennes garderob!!!

2008-10-27 @ 06:06:16
Postat av: yasmine

Hej gumman, roligt med ny blogg :)))



Apropå filmen så såg jag den igår (blev aldrig så att jag gick och såg den på bio så det blev hyrfilm). Ohhh vad jag älskade den. Helt underbar.Riktig Sex and the city anda. Om min man byggde en sådan garderob...(och gärna fyllde den) skulle inte vara helt fel heller ;)))



Kram

2008-10-27 @ 08:16:59
URL: http://yasmine-blogg.blogspot.com/
Postat av: Sascha

Håller med...visst är GARDEROBEN det man minns mest?? Vilken dröm...

2008-10-27 @ 14:44:22
URL: http://misswrite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0