Barcelona imorgon!

Japp imorgon smäller det...Barcelona time!! Kommer inte att blogga på ett tag men är tillbaka i helgen med min resdagbok från denna spännande stad!! Detta är min första romantiska resa med D. så jag är extra glad!

På tal om romantiskt, har läst på Yahoo.com att Freida Pinto och Dev Patel från Slumdog Millionaire är tillsammans...har jag alltid trott!!! Världens finaste par!

Kan inte lägga upp bilder därför att jag befinner mig på ett internetcafè från medeltiden med obekväma stolar men en vacker utsikt över Duomo i Milano...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh vad underbart att åka till Barcelona, det kommer säkert jag och michele göra i framtiden också då det är hans drömresemeål.



ha det underbart =)

2009-04-28 @ 11:25:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0