Budget-Chanel

I söndags kände jag mig very Chanel (som jag då så ofa gör), vilket ledde till följande outfit:






Top, H&M, 149 kr
Cardigan, H&M, 198 kr
Väska, Gina Tricot, 199 kr
Ballerinaskor, Cinti (Florens), 60 euro
Kjol, Sisley, 49 euro





Mina quiltade ballerinas i Chanelstil kommer från italienska skobutiken Cinti och kostar 60 euro. Passar till allt och håller en evighet! En verklig investering, utan att ens spendera för mycket!





Nagellacket kommer från Make Up Store och ringen är handmålad i Ryssland.






Mina must haves: solglasögonen från Max & Co (förra årets födelsedagspresent från älsklingen), min nya favoritväska från Gina Tricot och Glamour UK.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad snygg du är! Den där outfiten hade jag velat kopiera rakt av men tyvärr tror jag inte att jag hade klätt lika bra i de käderna som du :)

2009-08-17 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0