Naturligt vacker!

I mitt eviga sökande efter naturlig skönhet har jag alltid älskat Lush, märket som inte testar på djur och bara använder naturliga ingredienser. Jag vet inte om det är doften, ingredienserna eller helt enkelt livsglädjen som märket andas, men bara att gå in i butiken gör mig på gott humör! Med sina beroendeframkallande dofter, roliga namn och färgglada inredning känns Lush äkta, fräscht och alltid nytt. Och ja, produkterna funkar. Mycket bättre än många butiksmärken som bara känns kemiska och konstgjorda.

Idag köpte jag ett ansiktsvatten och en kräm för fet hy. Att försäljaren var supertrevlig och gullig och gav mig en liten parfym och en liten tvål helt gratis gjorde ju inte saken sämre!






Kommentarer
Postat av: sofie

Lush är underbart!! :D älsk

2009-01-19 @ 21:53:00
Postat av: Emelie

Lush fanns ett tag här i Malmö men nu är butiken borta tyvärr, produkterna är underbara! Tur det finns nätshop!

2009-01-20 @ 08:11:33
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0