Bröllopsdrömmar...

Förra veckan var jag och min pojkvän på bröllop. Det var både underbart och konstigt. Underbart därför att jag alltid har tyckt att bröllop är så otroligt romantiska. Konstigt för att det var en gammal gymnasiekompis som gifte sig. Jag har alltså känt människan i tio år, och nu är hon plötsligt någons FRU!

Frågorna haglade förstås över mig och min kille: när ska ni ta steget då? När är det dags?
Låt mig bara säga en gång för alla: hade vi råd så skulle jag förmodligen stå och prova brudklänning i detta ögonblick!

Har en idé om hur min drömklänning ska se ut...






eller så kan man alltid ta inspiration från fantastiska Carrie och alla hennes magnifica klänningar:


Kommentarer
Postat av: Sofie

sjukt fina klänningar :D längtar tills jag får följa med och hjälpa dig välja ut (A) puss

2009-06-13 @ 15:56:09
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0