Sascha testar brun utan sol

Man hade ju föredragit sol under sommarmånaderna, men man kan inte alltid få som man vill. Regnet smattrar på min fönstrerruta och termometern vägrar att klättra över 15-gradersstrecket.  Så jag satsar på att bli läckert fejkbrun i sommar!

Ska man ge sig ut i B-U-S djungeln så finns det flera alternativ: kräm, spray och servetter. Jag har provat mig på fyra olika sätt att bli "sol"-bränd, som alla lovar en lätt solbränna utan ränder eller orange händer.

KRÄMER:

Johnson Holiday Skin: gjorde inte ett dugg! Min gråbleka feja behöll sin vinterfärg utan att påverkas det minsta av daglig applicering av denna kräm. På plussidan slapp man ju bli randig...
Betyg: 2 av 5

Dove Summer Glow: enkel att påföra, fin färg och snabb verkan! Men man måste vara ganska noggrann, annars riskerar man att bli randig (ett mindre missöde som mina ben råkade ut för i somras...)
Betyg: 4 av 5


SERVETTER:

L'Oréal Sublime Bronze: väldigt brun färg, väldigt snabbt och lätt...och det luktar gott! Blev dessvärre något randig...
Betyg: 4 av 5

Garnier Ambre Solaire No Streaks: no streaks var ordet! Jättesnygg, ej för stark färg utan ränder!
Betyg: 5 av 5


Har ni något tips?





...det är ju så här man vill se ut på stranden!


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad gullig du är =) jag prenumererar redan på din hihi



ja åh tänk om man hade hennes kropp och hudfärg alltså

2009-06-13 @ 15:29:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0