Snyggt och svårburet

Jaha, nu är då sommaren på väg och även om man kommer att vara fast i kalla Sverige i tre månader så ville jag iallafall ta och satsa på en snygg baddräkt. Det finns mycket att välja bland i år, tipsar bland annat om La Perla (högbudget) och Benetton (lågbudget).

Men min favorit, den kommer från italienska Calzedonia och ser ut såhär:






Den har allt jag älskar: coola mönster (är det bara jag eller ser det ut som Missoni?), snygg geometrisk form och läckra färger. Problemet är bara att man blir så konstigt solbränd i en sådan baddräkt! Inte för att jag blir speciellt solbränd, min hud är inte speciellt mottaglig för sol och jag har samma blekgrå färg året runt, men ändå! Gillar designen men är inte speciellt sugen på att gå runt med lodräta snedstreck på magen....men fin är den!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja sjukt läcker! men håller med om att brännan nog blir konstig hihi. kanske något som kan användas ibland men så byter man till bikini oftare? :P

2009-05-13 @ 10:16:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0