Budgetshoppa smart i höst

Nu i höstrusket när det börjar bli kallt och ruggigt piggar man ju gärna upp sig med en härlig shoppingtur...som helst inte ska resultera i ett alltför hårt slag mot plånboken. Här är bara några av mina budgetdarlings i höst:









H&M:s största mästerverk på länge är ju den Chanel-aktiga tweedkavajen för endast 499 kr.







Från H&M kommer även denna vintermysiga stickade tröja för endast 199 kr.








Den här söta stövletten från Din Sko passar till söta stickade vinterklänningar lika bra som jeans och blir din för 499 kr.




...och om du nu skulle få lite klirr i kassan...








Att jag är ett rosettfreak visste väl alla som läser min blogg, så det är väl ingen överraskning att jag fastnat för denna söta Althea Bag från Accessorize, cirkapris 829 kr.



Happy shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0