These boots are made for walkin'

Nu har jag mest traskat runt i ballerinaskor och kilklackar i ett halvår eftersom vädret tillät det. Men nu när höstkylan med tillhörande regn och rusk kryper på är det dags att förnya skogarderoben. Så igår tog jag första steget mot en snygg höstskosamling:




Din Sko, 499 kr (yes, really!)

Eftersom jag 90% av vinterhalvåret stapplar runt i höga klackar är platta boots en välkommen förändring. Nitar är ju en stor trend i höst och konstigt nog har jag helt konverterat till denna 14-åringarnas favoritdetalj. Stövlarna passar till både jeans och stickad vinterklänning och kommer garanterat att bäras massor i vinter!

Kommentarer
Postat av: milena

fina de är!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-27 @ 00:12:57
Postat av: delinda

finfina =)

2009-09-27 @ 19:49:08
URL: http://www.delinda.se
Postat av: delinda

finfina =)

2009-09-27 @ 19:49:36
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0