Drömjul i London...



Förra året hade jag turen att besöka London strax innan jul och jag måste säga att det var absolut underbart på alla sätt och vis! Staden lyser upp och blir ännu vackrare och mer stämningsfull än vad den redan är. London vibrerar av liv, står aldrig stilla, och runt december blir det bara tydligare hur mycket den här staden har att ge. Luften fylls av en atmosfär som är så typisk för ögonblicket att den känns magisk.
Drömmer om att komma tillbaka till denna magiska atmosfär med familjen eller med min pojkvän!







Kommentarer
Postat av: delinda

ser så julmysigt ut =) ja det namnet på dockorna har jag också hört. kramar

2008-12-03 @ 22:26:49
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Liza

va vackert! jag drömmer oxå om att åka dit...

2008-12-09 @ 10:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0