För oss som vägrar äkta läder!

Jag gillar Leona Lewis.

En själfull röst, en intressant stil och en strålande karriär. Om inte allt detta räcker så verkar Leona även ha ett stort hjärta. Nu planerar hon en linje accessoarer (väskor, skor och bälten) av fejk-läder för oss vegetarianer som inte vill klä oss i djurhud men inte har något alternativ (då vi inte har råd med geniala Stella McCartney).

Då jag bor i Italiens läder-huvudstad är det nästintill omöjligt att hitta "vegetariska" skor som även är snygga. I år har jag varit tvungen att kompromissa med ett par skinnstövlar för att alternativ helt enkelt saknades. Väntar med spänning på Leonas linje!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter som en underbar idé. Jag håller med om att det är svårt att hitta bra alternativ! Köpte ett par fuskstövlar i Paris nu i november som var jättefina men det är svårt att hitta saker som inte ser plastiga ut. Jag har av den anledningen köpt en hel hög skor och stövlar på loppis och second hand, bättre än nyproducerat i alla fall :)



Ska bli kul att se kollektionen.



Ha en fin dag!

2008-12-09 @ 14:05:22
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: delinda

hon är så bra =)

2008-12-09 @ 19:38:34
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Lisa

Gillar oxa henne, och visst verkar hon sa himla gullig? Ser fram emot att se kollektionen oxa.



Kram Lisa

2008-12-09 @ 20:09:49
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0