Happy Halloween!

Denna vecka är min mamma och moster här i Florens och hälsar på. så jag har bestämt mig för att strunta i att gå ut och vila ut efter alla promenader och museibesök. Så det blir inget trick or treat ikväll. Men jag är alltid nyfiken på folks fantasifulla Halloween-ideer (såg två Harlekin-clowner i centrum som jag nästan ville gå fram och ta kort på!)

Mina tre Halloweenklassiker är:

1. Häxa. Traditionellt men kan vara väldigt elegant och enkelt (bara att ta på sig en spetsig svart hatt, min har till och med spindlar som lyser i mörkret!)





2. Catwoman. Även detta traditionellt (och sexigt!) men herregud vad man svettas! Inte några bekväma material precis...



3. Cheerleader. Får du tag på pompoms så kan detta vara en söt och rolig grej. Face it, du är alla killars fantasi (eller nästan. Det finns ju de som föredrar Catwoman...)



Ha en kul Halloween! 


Kommentarer
Postat av: Dennis

Tack, vad roligt att höra. :)

2008-11-02 @ 19:24:14
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Kalle

Halloween går ut på att tjejer ska få lov att klä ut sig på ett slynigt sätt. Killars kostymer går bara ut på att vara töntiga.



Vem klär ut sig till cheerleader på halloween anyway?

2011-03-03 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0