Fotografering med Patouf

Idag hjälpte jag till med en modefotografering med Patouf, ett av de två märkena som jag praktiserar för. Vårkollektionen 2010 fotograferades i fina Vitabergsparken:





Vi hade verkligen tur med vädret som var fantastiskt! Det är äntligen riktig sommar även i Stockholm....
Temat var romantisk, frisk och ljuv vår. Kollektionen går i mjuka pasteller och kvinnliga former.



...mer ska jag inte avslöja, ni får se när kollektionen kommer i butik! Tills dess kan ni besöka Patouf och Pimpinette på Norrbackagatan 36 i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Vilken snygg blogg du har! :) Vad sägs om att jag länkar dig i min meny och du detsamma till min blogg för att försöka locka ännu fler besökare? :)



Ha det så bra! /Johan

2009-08-05 @ 20:21:29
URL: http://www.garbomannen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0