Heidis nya bröst!

Vad är grejen med stora bröst egentligen? Varför är alla kändisar besatta av att se ut som överdimensionella Barbiedockor? Senast i raden är The Hills-stjärnan Heidi Montag som har ett nytt mål i sikte: att blir en Playboy Playmate. Heidi, som debuterade som söt, blond PR -tjej från LA i första säsongen av The Hills, är nu en helt ny person: från girl next door till plastig och silikonbombad (näsa, bröst och läppar...) kopia av tusen andra Hollywoodbabes.







Jag tycker att "nya Heidi" i och för sig ser fräsch och solbrun ut, och ursnygg i håret! Men samtidigt måste jag lägga märke till den här växande trenden med att operera in silikon, Restylane, Botox, ja vad som helst, i nästintill alla kroppsdelar.

Och vilken är motivationen?

Jo.

Heidi vill "göra brösten ännu större, för Spencers skull!".

....

Är det bara jag som skulle ge min pojkvän en fet spark i häcken om han bara våga antyda att han ville att jag skulle plastikoperera mig? Är inte hela idén med kärlek att man ska tycka att den man älskar är vacker som han/hon är? Inifrån och ut.

Min killes reaktion på "The Hills" (som han för övrigt avskyr" och Spencer var följande: "vem tror han att han är, han är ju ful som stryk".
Själv tycker jag bara det är synd. Synd att unga tjejer ska känna sig osäkra och ofullständiga, för en idiotisk killes skull.




FÖRE:




EFTER:








De som tycker att Heidi var mindre snygg på "före"-bilden, räck upp handen.


Kommentarer
Postat av: Maria

hon var mycket sötare på före... och jag säger som dig, om michele antydde till att jag skulle behöva förändra något skulle jag bli tokförbannad

2009-08-14 @ 17:04:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Helena

Suck...varför strävar de efter att se ut som bimbos? Hon var ju så fin innan..!

2009-08-14 @ 19:38:06
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: sofie

men guuuuud varför vill alla vara fake? :S så sjukt mycket finare innan hon förstörde sig själv...

2009-08-15 @ 10:56:23
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0