Ny och spännande blogg!

En underbar del av mitt nya liv som praktikant är att jag faktiskt får BLOGGA PÅ ARBETSTID! Lyx va? De två tjejerna jag "jobbar" för, Anna och Sasha (ja, hon heter likadant som jag!) som driver märkena Patouf respektive Pimpinette, har gemensam butik och ateljé på Norrbackagatan i Stockholm och jag har fått äran att skapa en ny blogg för butiken!

http://pimpinettepatouf.blogspot.com kommer det att uppdateras om allt som händer i butiken, som just nu då det är 20% på vårkollektionerna (ej väskor) från både Pimpinette och Patouf.

Jag tycker det är jättekul att skapa och driva den här bloggen, då Pimpinette och Patouf har två stilar som både är lika och olika sinsemellan men som jag förstår, känner igen mig i och kan representera i bloggosfären! Min målsättning är nu att dra till mig många läsare och på så sätt väcka mer uppmärksamhet för dessa två märken som är värda att bli kär i!










Flickig vintagekänsla hos Patouf...


 


...och eleganta skärningar med feminina mönster från Pimpinette


http://pimpinettepatouf.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att du hittat mig! Följ med o se hur drömmarna blir verklighet...

Lycka till!

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

riktigt roligt att du får blogga på arbetstid =)

ska kika in bloggen



ja när man har mkt i skolan hinns romanskrivandet tyvärr inte med. men bra att du gillar det du gör för skolan i alla fall hihi

2009-05-29 @ 14:17:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh de där klänningarna såg riktigt fina ut, det ska jag klicka mig vidare på. Vad kul att få blogga på arbetstid också :)



Vad bra att du tyckte att det var roligt att jag citerade dig, jag blev så engagerad :) Jag förstod förresten att det var Marklund som sagt det där, förlåt om det inte framgick.



Kram Emelie

2009-05-31 @ 00:29:09
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0