Nytt liv...ny dator?

Efter en lång och ganska tung (även bokstavligen) flytt så har jag nu påbörjat mitt "nygamla" liv här i Stockholm med ny praktik, ny lägenhet, nya problem och nya möjligheter.

Finanskrisen känns av mycket starkare här i Sverige än i Italien måste jag säga, det hänger liksom ett stort grått moln av uppgivenhet i luften, inte minst när det gäller att anställa personal, vilket jag märker då jag söker jobb till min pojkvän. Någon som vill anställa en 31-årig jättecharmig italienare som inte kan så mycket svenska men är bra på en massa annat?


Just nu får ni ha lite tålamod med mig...tar lite tid att få upp internet hemma, så när jag inte får använda jobbets eller sno nån grannes (he he...) så får ni faktiskt klara er utan mig. Jobbigt men sant.

Men när det väl blir ordning på det så drömmer jag om HP Couture, designad av Vivienne Tam:






...är den inte lovely.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

helt fantastisk verkligen! hoppas pojkvännen får jobb snart =)

2009-05-22 @ 18:53:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Lisa

Spännande! Och en riktig utmaning. Det kommer ga bra, men lite talamod kan nog vara bra. Lycka till!! Jag tittar in da och da för att se om du fatt upp internet hemma.

2009-05-22 @ 22:46:25
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: delinda

den e så snygg =)

2009-05-23 @ 12:32:39
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0